1. Sprzęt przeznaczony jest wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych do eksploatacji w warunkach gabinetu. Używanie sprzętu winno się odbywać zgodnie z instrukcją obsługi lub wytycznymi przekazywanymi podczas szkolenia sprzętowego.
  2. Okres gwarancji dla użytkownika, liczony od daty sprzedaży wynosi 12 lub 24 miesiące.
  3. Producent zapewnia bezpłatne usunięcie wad sprzętu, ujawnione w okresie gwarancji, w terminie 14 dni od daty zgłoszenia i dostarczenia do sprzedawcy. Czas naprawy nie obejmuje czasu sprowadzenia części zamiennych, jeśli naprawa wymaga ich a serwis nie dysponuje nimi w swoim magazynie.
  4. W przypadku wystąpienia usterki należy dostarczyć uszkodzony wyrób wraz z jego oryginalnym opakowaniem i dowodem zakupu do sprzedawcy.
  5. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe wskutek działania czynników zewnętrznych takich jak np.: wady powstałe w skutek mechanicznego uszkodzenia wyrobu, nieprawidłowego włączenia do sieci elektrycznej, na skutek katastrofy żywiołowej oraz w przypadku zmiany koloru tworzyw powstałej w powstałej w konsekwencji naturalnego procesu starzenia się i zużycia.
  6. Wszelkie uwagi należy zgłaszać do sprzedawcy

H4 Jakub Hewlik, ul. Weltzla 55,

44-240 Żory, Tel. 786 505 065, info@xcellentpmu.pl , www.xcellentpmu.pl

Uwaga: Producent nie przyjmuje na siebie żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe wskutek instalacji, montażu i użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi.